Alberto Manzano, nou gerent de FEDA Ecoterm

El nou gerent de FEDA Ecoterm, Alberto Manzano.

L’enginyer Alberto Manzano Martínez s’incorpora a FEDA Ecoterm com a nou gerent de la filial, amb l’objectiu de consolidar tota la feina que aquesta està fent en la creació i desenvolupament de les xarxes de calor al país.

Manzano ha format part del grup Heracles en els darrers anys on ha desenvolupat tasques de gestió en el departament d’obres especials.

Amb la incorporació de Manzano al capdavant de la societat, FEDA Ecoterm inicia una nova etapa orientada a donar continuïtat als grans projectes de l’entitat per tal de consolidar i ampliar les xarxes de calor ja existents, així com l’estudi de la creació de noves infraestructures al país.

Després de 8 anys de funcionament, les xarxes de calor s’han consolidat al país com una alternativa sostenible a la calefacció elèctrica o de gasoil, i han tingut una acceptació molt bona per part de la clientela. Així, gràcies als 110 clients ja connectats, al 2023 es van distribuir 32.496 MWh d’energia tèrmica, que ha contribuït a limitar el creixement de la demanda elèctrica del país.

Manzano pren el relleu a l’anterior gerent de la societat, Jordi Travé, que assumeix noves responsabilitats en el grup  FEDA, com a director de Noves Infraestructures, a més d’ocupar el lloc de director d’Operacions en funcions.