Bons resultats en l'Enquesta de Qualitat i Servei de FEDA

La nota de satisfacció entre els clients de FEDA millora un 2,4% respecte a la de 2016, situant-se en un 8,5 entre particulars i un 8,1 entre professionals. L'enquesta de qualitat i servei realitzada per FEDA durant l'últim trimestre de 2017 situa l'atenció personal entre l'aspecte més valorat pels clients, amb un 8,8, seguida per la competència professional i els mitjans materials d'atenció al públic (8,7).

Junt amb les dades recollides per aquesta enquesta i la del 2016 FEDA ha posat en marxa un seguit d'iniciatives per donar resposta a les preocupacions dels seus usuaris i les necessitats del nou context social i econòmic. Entre aquestes iniciatives es troba el desplegament de la xarxa de carregadors de vehicles elèctric arreu del país i el projecte llançat recentment pel desenvolupament de la plataforma digital del transport nacional, que serà operativa el 2019.

A més se segueix apostant per accions encaminades a reduir l'impacte mediambiental: després de la implantació de la xarxa de calefacció urbana a Soldeu, FEDAECOTERM té previst implantar el mateix tipus de xarxa urbana a la Comella. Junt amb la propera instal·lació de plaques solars al Col·legi de la Peletera i el Consell General són iniciatives enfocades a reduir les emissions de CO₂ i augmentar la producció interna d'energia.

FEDA també s'implica en la vida social del país a través de FEDACULTURA, patrocinant diferents esdeveniments i iniciatives de la vida cultural d'Andorra com l'Andorra Kids Film Festival, la Saison Culturelle de l'ambaixada francesa i amb les activitats del Museu de l'Electricitat i el Camí Hidroelèctric d'Engolasters.