Els clients de FEDA donen una nota del 8,2 als servei de la parapública durant el 2016, la millor xifra dels darrers sis anys

Albert Moles i Naiara Galdós presenten els resultats de l'enquesta al client / C.G. (ANA)

FEDA ha obtingut uns resultats molt positius en la darrera enquesta de satisfacció que la parapública realitza amb l’objectiu de conèixer la valoració que els usuaris fan de les seves diferents àrees de servei, així com el seu grau de satisfacció amb el servei ofert durant el 2016.

El servei donat al client és l’ítem més ben valorat. La companyia ha obtingut els millors resultats dels darrers sis anys tant en el segment domèstic com en el de professionals, una dada molt positiva per continuar en la mateixa línia.

D’altra banda, la comunicació de FEDA amb els seus clients a través de les diverses plataformes (telèfon, web, atenció a les oficines) ha estat positiva. Cal destacar la preferència pel contacte directe en oficines.

Pel que fa al projecte de FEDAECOTERM, se’n fa una valoració molt positiva i es percep com un projecte amb un gran potencial de futur gràcies a un millor aprofitament de l’energia. També destaca el creixent interès pel projecte Electric Zero Emissions.

Cal destacar els 11.821 clients que disposen de la tarifa horària discriminada, utilitzada normalment per les instal·lacions que disposen de calefacció elèctrica.

Per finalitzar, el temps d’interrupció durant el 2016 es va situar en 4,8 minuts de mitjana per client, una xifra lleugerament superior a la de l’any anterior, però el segon més baix dels darrers 15 anys. Les incidències, registrades en els mesos de juny, juliol i novembre, van afectar un total de 1.659 clients i la suma total dels talls va ser de 436 minuts. Els nous soterraments de línies, la modernització dels equipaments o la millora dels protocols d’actuació en cas d’avaries, entre d’altres, han estat els motius d’aquesta disminució progressiva de les incidències. Les dades ho confirmen, ja que, en xifres globals, han estat afectats per algun tipus d’incidència 8.000 usuaris dels 33.000 amb els que compta la companyia.

Al marge dels resultats de l’enquesta, també s’han presentat els pilars de l’estratègia per aquest 2017. La diversificació del serveis per donar més valor afegit, l’estalvi en les importacions energètiques, les millores mediambientals, la qualitat del servei i la seguretat del subministrament són les màximes prioritats de la companyia elèctrica.