FEDA restableix el subministrament elèctric després de la incidència que ha afectat 850 clients d’Andorra la Vella

Una incidència en el subministrament elèctric de la capital ha afectat 850 clients, aquest dimarts a les 12.55 hores. L’equip de FEDA ha treballat per restablir el servei el més ràpid possible, i gairebé tots els clients han tornat a tenir electricitat en 45 minuts.
L’avaria ha afectat la zona de l’avinguda Tarragona, la Margineda i la Comella, amb un total de 850 clients afectats. A les 13.38 hores s’ha pogut restablir el servei a 803 clients, i només 47 han quedat pendents de subministrament elèctric, fins que s’ha connectat un grup electrogen a les 14.37 hores. Així, mentre es busca la causa de l’avaria de la línia per tal de poder-la resoldre, la totalitat dels afectats han recuperat el subministrament elèctric.
Els tècnics de FEDA continuen treballant per detectar l’origen de l’avaria i resoldre-la completament, amb l’objectiu d’oferir la millor qualitat de servei possible.