FEDACULTURA fa entrega dels 3.648 euros recaptats a la quarta col·laboració amb Unicef Andorra en la campanya #TancaUnicef

FEDACULTURA ha recaptat 3.648 euros en la quarta col·laboració amb Unicef Andorra. Aquest any, fent suport a la campanya #TancaUnicef. La totalitat dels diners obtinguts aniran destinats a complir els objectius marcats per l’entitat en el marc d’aquesta campanya: Veure garantits els drets de tots els nens i nenes a tot el món i així, no ser necessaris.

La cap de Gestió de Persones i Comunicació de FEDA, Sandra Mejías, ha estat l’encarregada de lliurar el xec a la directora d’Unicef Andorra, Marta Alberch, en la roda de premsa celebrada aquesta tarda al MW Museu de l’Electricitat.

Un any més, la iniciativa consistia en la donació de dos euros per cada visitant al MW Museu de l’Electricitat i al Camí Hidroelèctric d’Engolasters, durant els mesos d’agost i setembre. També es podia participar a través de la web de FEDACULTURA i diferents guardioles situades al museu i a les oficines d’atenció al públic. Entre les dues activitats culturals s’han registrat 1.824 visitants.

Durant l’acte, la cap de Gestió de Persones i Comunicació de FEDA, Sandra Mejías, ha mostrat la seva satisfacció amb els resultats obtinguts i ha volgut agrair les aportacions rebudes en els dos mesos de campanya. A més, ha destacat que la voluntat de FEDACULTURA és continuar col·laborant amb Unicef Andorra en les diferents campanyes que es duguin a terme.

Per la seva banda, la directora d’Unicef Andorra, Marta Alberch, ha volgut agrair a FEDACULTURA la seva quarta col·laboració en les diferents campanyes que cada any s’han realitzat al país. Alberch ha explicat que els diners recaptats en aquesta acció aniran destinats a programes generals d’Unicef.

Per finalitzar, ha afegit que l’objectiu d’aquesta campanya era sensibilitzar la ciutadania i imaginar una societat on l’entitat no sigui necessària doncs significaria que els drets de tots els infants d’arreu el món estan garantits i per tant, podrien tancar les seves portes per sempre.